ואז, באמצע "ארץ נהדרת", המציאות הדוחה ניצחה את הסאטירה העייפה
דווקא כתוביות "צבע אדום" במהלך עוד מערכון על "ספין של ראש הממשלה" הדגימו אפקט סאטירי משמעותי יותר מהמהדורה העייפה של התכנית. וגם: מה כל כך מטריד בגרסת "שבט אחים ואחיות" בפרסומת של שוופס
דווקא כתוביות "צבע אדום" במהלך עוד מערכון על "ספין של ראש הממשלה" הדגימו אפקט סאטירי משמעותי יותר מהמהדורה העייפה של התכנית. וגם: מה כל כך מטריד בגרסת "שבט אחים ואחיות" בפרסומת של שוופס
"זה מה שחסר לי עכשיו" החדשה של יוצרי "סוף הפאקינג עולם" בנטפליקס לא מצליחה לעמוד בסטנדרטים של הסדרה הקודמת, אך מצליחה לעבוד בזכות הדמויות, השחקנים והגישה המקורקעת שלה, שצובעת באפור-מט את האלמנטים העל-טבעיים של הגיבורה
"מאה מיליון צפיות" (yes דוקו) היא תזכורת מעיקה לכוח הבלתי נתפש שמרוכז בידי ענקיות האינטרנט, וכיצד הכוח הזה יכול לתווך לנו את המציאות, לקנות ולמכור, ואפילו לקדם - באמצעותנו וגם על גבנו - אינטרסים כלכליים ופוליטיים שיכולים לסכן את הדמוקרטיה
מהדורת סוף השבוע בהגשת דנה ויס התייחסה לבהלת הקורונה באופן חסר פרופורציה ובנפח הכי נרחב שאפשר לתאר: מפות מיוחדות, כתבים פרושים ברחבי הארץ ותיעודים נטולי ערך חדשותי. מסתבר שגם לנגיפים יש ביטלמאניה
על אף שהסדרה של אמזון פריים וידאו מבדרת, הניסיון שלה לרקוח סיפור שמצד אחד שואב בקביעות מהטרגדיה הבלתי-נתפסת של השואה ומצד שני להיות מצועצעת ומוגזמת בכוונה, משאיר אותה מאחור
מנטע אלחמיסטר ציפינו לנוכחות עציצית בתוכנית כמו זו. מה שמפתיע הוא שגם השופטים האחרים, המנחה והסטנד-אפיסטים הם סוקולנטים לתפארת. זו לא אשמת המתמודדים, שנבחרו בקפידה וממוטטים אולמות מחוץ לכותלי האולפן. כמו במקרים רבים אפשר להאשים רק את הפורמט
הסרט של חיים אתגר על המלך האחרון של עולם הבידור הוא סרט טוב והגון. הסיפור מהפנט, ואתגר, בהגשה מאופקת מהרגיל, נמנע מאידיאליזציה של האיש מאחורי המעשים המחרידים, כמו גם מהשפלתו. בסופו של דבר טופז ממשיך לספק רייטינג גם עשור אחרי מותו, וזה כנראה מוסר ההשכל
איילה חסון הצליחה לנהל דיון ענייני עם יו"ר הרשימה המשותפת ואף להפנות לו שאלה בשפה הערבית, אולפן שישי העדיפו את הרכילות סביב מות עופרה חזה מאשר לעסוק בהיותה גיבורת תרבות, והראיונות עם גנץ היו משעממים
הסדרה הקומית של אודי כגן בסלקום tv עולה על שאר הקומדיות בישראל, קודם כל בגלל שהיא מצחיקה באופן היסטרי, אבל גם בגלל שהיא לא מתמכרת לקרינג'יות שמאפיינת סדרות דומות ובכלל את התקופה ומפגינה אנושיות רבה
היה עדיף באופן משמעותי לראות את אלי אילדיס ומירי נבו מרעננים את הרצף של רשת 13 עם רצועת ספורט או כל דבר אחר. כרגע זאת סתם עוד רצועת חדשות סתמית. וגם: ה"ריאיון" של נתניהו בערוץ 20 היה מגוחך
עשרות מיליוני דולרים נגנבו ממקדונלד'ס על ידי שוטר לשעבר בשיתוף עם "חבר'ה טובים" באחד מסיפורי ההונאה הכי מסעירים בתולדות ארה"ב. אלא שאז הגיעו פיגועי ה-11 בספטמבר והשכיחו את כל הסערה. רשת HBO חוזרת לסיפור המרתק ומגלה בו כוכב מפתיע ונוצץ
בצל בהלת הקורונה יצאה כתבת חדשות 13 למסע חובק עולם כדי לחזור עם מסקנה מזעזעת: יש במטוסים חיידקים (בדיוק כמו במשרד שלכם, באוטו שלכם ובפה שלכם). במקום לגנוז את התחקיר שהתבסס על בדיקות לא מדויקות בעליל, החליטו להשתמש בו כדי לזרוע עוד פאניקה בציבור
הסדרה החדשה של אנשי "פילדלפיה זורחת" מבינה את החשיבות והכוח הקהילתיים הטמונים במשחקי מחשב, ובעיקר בכאלה מרובי משתתפים. היא בוראת הווי מובחן, מענג, מצחיק, פעמים רבות עם קורטוב הגון של טרלול, אבל תמיד עם לב גדול שפועם מאחוריו
כשהיתרון המובהק של התכנית היא היעדרן של יומרות לייצג משהו מעבר לכיף טהור, אין דבר מגוחך יותר מהטענה שהיא "מחנכת ילדים לעשות ספורט". עשו לנו טובה: זה בסך הכל תיעול של הספרטניות הישראלית למשחק די מטופש, לא יותר
כמשדר טלוויזיוני על סיפור כל כך אייקוני, הדוקו-דרמה "ענת אלימלך - הילדה הכי יפה בירושלים" של קשת 12 לא עושה עבודה מדהימה. ההפקה פושרת כמעט מכל בחינה אמנותית, וכל הווייתה היא אילוסטרציה שלא מותירה רושם רב. בכל זאת, הנוכחות שלה על המסך בפריים טיים נחוצה
ערב הגמר של "הכוכב הבא" התגלה כמופע מנומנם ומשעמם, ערב שבוצע כמעט על אוטומט. גם מוזיקלית זה היה גמר די רע, מלבד ביצוע הגמר היפה של עדן אלנה. "הכוכב הבא" נכנסת לעונתה ה-8 כשממתק האירוויזיון נוטש אותה - והתכנית תצטרך לחשוב איך לא לצאת לכולנו מכל החורים
מהדורות החדשות "הרציניות" סיקרו את גיוסה של נועה קירל לצה"ל כדי לעשות קצת רייטינג. אבל איך זה שדווקא היחיד שעושה את העבודה העיתונאית כמו שצריך הוא מגיש הרכילות הוותיק? ובינתיים, בחדשות הכלכלה הרציניות: יזהר כהן אוכל ג'חנון
איילת שקד הגיעה לאולפן "פגוש את העיתונות" במטרה אחת - לחזור על המנטרה הברורה: מפלגת "ימינה" בראשות נפתלי בנט היא המפלגה היחידה שמתנגדת באופן נחרץ להקמת מדינה פלסטינית. ניצן הורוביץ, עם כל הניסיון הטלוויזיוני, לא הבין שהוא רוקד לצלילי החליל שלה
"מיס אמריקנה" של נטפליקס מוצא את כוכבת הפופ בעיצומה של התפכחות יצירתית ואישית. אף שהוא מוצג כולו מנקודת מבט אוהדת לסוויפט ועמדותיה, הוא מכיל לא מעט רגעי כנות מסקרנים שבוודאי יגעו לליבם של אוהדיה, ובאותה מידה ילבו את הרגשות הסוערים של מקטרגיה
מקבץ הפרקים האחרון של סדרת המופת של נטפליקס לא היה אחיד ברמתו, אבל בשיאו, ובעיקר בסופו, הגיע לשיאים נשגבים, פיוטיים ויפים. כך הוכיחה "בוג'ק הורסמן" שגם סיטקום כאילו-טיפשי יכול להגיע להתעלות